woensdag 6 juni 2012

Doe mee aan de Werkplekwedstrijd!

Ik ben op zoek naar foto's van échte werkplekken, waar jullie, lezers van vlees en bloed, ook écht werken.    Meteen lanceer ik hier dus  de Werkplekwedstrijd: de vraag om één of meerdere foto's van jullie werkplek (op het werk, je thuiskantoor, ...) naar mij te sturen.  In ruil maak je kans op toffe en mooie prijzen, die een onschuldige kinderhand zal uitloten.


- 1 inzender krijgt van mij in juli of augustus (als het jou best uitkomt) bezoek op de werkplek of in het thuiskantoor voor een persoonlijk interieuradvies van die werkplek (maar als je het lief vraagt wil ik dat in de plaats daarvan ook voor je leefruimte of slaapkamer doen...)
- 2 inzenders krijgen de Werkplekcheck MINI cadeau: na het invullen van een online vragenformulier, krijgen ze een gepersonaliseerd werkplekadvies met alle nuttige ingrepen voor hun eigen werkplek.


Wie zijn foto instuurt, gaat ermee akkoord dat ik die anoniem en respectvol kan gebruiken in mijn workshops en presentaties.  De foto's worden nooit op de website of blog gepubliceerd.


Dankzij de oproep in mijn eZine (waarvoor je je hier GRATIS kan aanmelden!) kreeg ik al heel wat foto's maar er zijn er nog steeds zeker welkom! (iedereen maakt nog steeds evenveel kans op 1 van die 3 prijzen...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten