dinsdag 1 mei 2012

3 redenen om je werkplek te kleuren

Op deze Dag van de Arbeid heb ik mijn nieuwe workshop "Kleur je werkplek" gelanceerd.  Het concept is een intense halve dag waarbij je meer leert over kijken naar kleur, wat kleur met je doet en hoe je kleur kan gebruiken op de werkplek.  Bovendien ga je naar huis met een concreet kleurenplan voor je eigen werkplek.  Waarom zou je je inschrijven voor de lanceringsprijs van 90 euro?
Ik geef je 3 redenen

1. Omdat je waarschijnlijk minstens 8 uur per dag op je werkplek zit, en dat dus een groot deel van je leven bepaalt.  Dan kan die werkplek maar beter een plaats zijn waar je je goed voelt en optimaal kan presteren.

2. Omdat je niet alleen inzichten krijgt die je zowel op het werk als thuis kan gebruiken, maar omdat je bovendien met een concreet kleurenplan naar huis gaat.  Daarmee stap je zo naar de verfwinkel om jouw perfecte kleuren te halen.  Ideaal toch met de zomermaanden in het vooruitzicht?

3. Omdat ik deze nieuwe workshop aan een lanceringsprijs aanbied.  Als je eens narekent wat een pot verf kost, dan zie je zo dat je investering bijzonder rendabel zal zijn.  Deze workshop zal later aan een hogere prijs aangeboden worden.

Een 4e extra reden: omdat ik mijn workshops concreet maak en je écht met nuttige informatie naar huis gaat.

Een 5e extra reden: omdat vele anderen reeds een workshop bij mij volgden.  Hier lees je enkele getuigenissen.

Ik heet je nu al van harte welkom!

P.S. Voor kleur bij je thuis kan je de workshop "Start to color" volgen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten